Blog 3: Bootje varen en zippen! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rhiana Petersen - WaarBenJij.nu Blog 3: Bootje varen en zippen! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rhiana Petersen - WaarBenJij.nu

Blog 3: Bootje varen en zippen!

Door: Rhiana

Blijf op de hoogte en volg Rhiana

05 November 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag een heeeeeerlijk dagje gehad. Mooi op tijd met de bus downtown gegaan en na een jus d'orange XL en een banana in het zonnetje op de ferry naar Waiheke gevaren. Het was prachtig weer wat zorgde voor zeer gave uitzichten.
Met het busje van ecozip opgehaald en het leuk gehad met ziplinen. Was tof om te doen en zorgde voor prachtige uitzichten over het eiland. De kabelbanen werden gevolgd door een gave boswandeling waar we oa de boom hebben gezien die James Cameron inspireerde voor de Tree of Souls in Avatar. Het verrast ook niet dat ik met m'n filmverslaving meteen de naam wist van de film toen onze beste tourguide vroeg of we wisten over welke film het ging. Lachen!

Heb ook nog met een boom geknuffeld voor goed geluk en een of ander groen blaadje in de vorm van een hart gegeten. Ach ja, ik was er toch hè.

Dit alles werd opgevolgd met een lunch incl uitzicht op het water met een paar lekkere biertjes. Had tijdens het ziplinen een toffe meid uit Brisbane ontmoet met wie ik mooi gezellig ben gaan eten. Meteen party plannen met haar gemaakt uiteraard voor als ik in Brisbane ben, zo ben ik dan ook wel! Zeker niet de beroerdste haha.

Had einde van de middag de ferry terug naar Auckland waar ik lekker met Grace en Judith uiteten ben gegaan. Zaten mooi aan en gaf weer een mooi showtje weg als storyteller. Ze lagen in een deuk!
Tot slot in het Russell residence de dag afgesloten met een wijntje toe (die van gister opgemaakt)...

Morgen vliegen naar het Zuidereiland en op naar Christchruch! Bring it on kiwi's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rhiana

Finally! Al jaren heb ik het erover dat ik wil reizen. Nu op mijn 25e, gaat het eindelijk echt gebeuren. Vanuit m'n werk kreeg ik een heuse sabbatical om dit te gaan realiseren. Ontzettend gaaf natuurlijk! Het plan is 12 weken down under, waarvan ik 5 weken in Nieuw Zeeland en 7 weken in Australie ga rondreizen. Bring it on!

Actief sinds 30 Okt. 2015
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 8014

Voorgaande reizen:

02 November 2015 - 28 Januari 2016

Down under!

Landen bezocht: